نرم افزار اندروید

تجربه شخصی من از نرم افزارهای اندروید

نرم افزار اندروید

تجربه شخصی من از نرم افزارهای اندروید

در این وبلاگ سعی میکنم تجربه شخصی خودم از نرم افزار های اندروییدی که نصب کرده ام را برای دوستانم به اشتراک بگذارم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

نرم افزار Cpu Spy

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۱۷ ب.ظ

سلام

امروز میخوام یک نرم افزار کم حجم و بسیار کاربردی و معرفی کنم

نرم افزار CPU Spy نشون میده CPU گوشیتون با چه فرکانسهایی به چه مدت کار کرده.

لازم به ذکر است که یک گوشی سالم باید بیشتر مواقع با حداقل فرکانس کار کنه پس اگر بعد از نصب نرم افزار دیدین که اینطور نیست بدونین رام گوشیتون مشکل پیدا کرده


من خودم هر وقت میخوام ببینم رام گوشیم سالم است یا نه با زدن Reset Timer همه فرکانس ها را صفر میکنم بعد صفحه نمایش گوشی را خاموش میکنم بعد از 30 ثانیه نرم افزار CPU Spy را باز میکنم

اگر دیدم در این مدت CPU با حداقل فرکانس یعنی Deep Sleep کار کرده یعنی رام مشکلی نداره ولی اگر با فرکانس های بالاتر کار کرده بود یعنی رام مشکل پیدا کرده

از لینک زیر میتونین این نرم افزار را دانلود کنید و با مراجعه به ادامه مطلب محیط نرم افزار را ببینید


دریافت فایل
عنوان: cpuSpy
سایز: 30.9 کیلوبایت


QR Code چیست



  • محمد رضا ثابتی بایگی

نظرات  (۱)

سلام
لطفاً بیشتر توضیح فرمائید. منظور چه برنامه هایی است که با فرکانس بالا کار می کنند؟؟ اگر پس از ریستارت و بدون باز کردن برنامه ای، پس از نیم ساعت متوجه شویم که سی پی یو در همین زمان یعنی نیم ساعت روی فرکانس بالا کار کرده است، مشکل از کجا می تواند باشد و چگونه باید آنرا حل کرد؟ آیا با ریستارت گوشی مشکل حل می شود؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی