نرم افزار اندروید

تجربه شخصی من از نرم افزارهای اندروید

نرم افزار اندروید

تجربه شخصی من از نرم افزارهای اندروید

در این وبلاگ سعی میکنم تجربه شخصی خودم از نرم افزار های اندروییدی که نصب کرده ام را برای دوستانم به اشتراک بگذارم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

Google Gesture Search

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۵۷ ق.ظ

سلام

امروز میخوام با یک نرم افزار کم حجم و کاربردی آشناتون کنم.

مطمئنن شما همه از نرم افزار جستجوی گوگل استفاده کردید، خوبیه جستجوی گوگل اینه که هم زمان هم در مخاطبها میگرده هم نرم افزار ها هم ...

این نرم افزار که مال شرکت گوگل است به شما این امکان و میده که بتونین دقیقا همون جستجو را با دست خط انجام بدین.

یعنی شما نرم افزار را باز میکنید و با انگشت شروع میکنین روی گوشی کلمه مورد نظرتون و حرف به حرف مینویسین. این نرم افزار خیلی باهوشه تقریبا میتونید مطمئن باشین که همیشه دست خط شما را میشناسه.


دریافت فایل
عنوان: GoogleGestureSearch
سایز: 872 کیلوبایت
توضیحات: جستجو با دست خط

QR Code چیست

  • محمد رضا ثابتی بایگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی