نرم افزار اندروید

تجربه شخصی من از نرم افزارهای اندروید

نرم افزار اندروید

تجربه شخصی من از نرم افزارهای اندروید

در این وبلاگ سعی میکنم تجربه شخصی خودم از نرم افزار های اندروییدی که نصب کرده ام را برای دوستانم به اشتراک بگذارم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

SwiftKey کیبوردی که کلمه بعدی شما را حدس میزند

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۵ ب.ظ

سلام

امروز میخوام یک کیبورد معرفی کنم که میتونه کلمه بعدی شما رو حدس بزنه. این کیبورد با وصل شدن به Gmail ، فیس*بوک و مسیج های روی گوشیتون میتونه یاد بگیره و حدس بزنه کلمه بعدی شما چیه.

لازم به ذکر است که این کیبورد به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی میکند.


دریافت فایل
عنوان: SwiftKey
سایز: 5.57 مگابایت

در ادامه مطلب آموزش و تصاویر این کیبورد جالب را میتونید ببینید.



بعد از نصب کیبورد، شما باید پنج مرحله را پشت سر بگذارید :

اول انتخاب زبان است که میتونید فارسی و انگلیسی را انتخاب کنید

در مرحله 2 و 3 باید این کیبورد را به عنوان کیبورد پیش فرض گوشی انتخاب کنید.

مرحله 4 هم چیز خاصی ندارد و در آخر در مرحله پنج شما میتونید با اکانت های مختلفتون به کیبورد آموزش بدین.

  • محمد رضا ثابتی بایگی

SwiftKey

کیبورد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی