نرم افزار اندروید

تجربه شخصی من از نرم افزارهای اندروید

نرم افزار اندروید

تجربه شخصی من از نرم افزارهای اندروید

در این وبلاگ سعی میکنم تجربه شخصی خودم از نرم افزار های اندروییدی که نصب کرده ام را برای دوستانم به اشتراک بگذارم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

Swipepad

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۴۲ ق.ظ

امروز میخوام یک نرم افزار خیلی کاربردی بهتون معرفی کنم.

در اندروید جابه جا شدن بین نرم افزار ها کار راحتی نیست، شما باید با زدن دکمه هوم به صفحه اصلی برید بعد وارد منو بشید و نرم افزار مورد نظر خودتونو باز کنین.

swipepad این کار رو براتون آسون کرده. با swipepad شما همیشه یک لیست 12 تایی از نرم افزارهاتونو دارین و به راحتی میتونین وارد یکی از این 12 نرم افزار بشین. مهم نیست چه نرم افزاری در حال حاظر داره اجرا میشه شما فقط باید انگشتتونو از یکی از گوشه های موبایل به داخل موبایل بکشید، با این کار لیست نرم افزار هاتون باز میشه ، و به راحتی میتونین یکی از نرم افزار ها را باز کنید.


دریافت فایل
عنوان: swipepad
سایز: 826 کیلوبایت


در ادامه مطلب میتونین آموزش کار با این نرم افزار را ببینید


بعد از باز کردم نرم افزار به قسمت HOTSPOTS بروید، در اینجا میتونید مشخص کنید کدوم گوشه موبایل برای دسترسی سریع به نرم افزار ها استفاده شود. بعد از انتخاب هر قسمت Default pad را انتخاب کنید، در محیط نرم افزار قسمت هایی که انتخاب کرده اید به رنگ قرمز در میان. حالا شما انگشتتونو روی یکی از قسمت های قرمز بزارین و به سمت داخل موبایل بکشید با این کار منو نرم افزار های برنامه باز میشود (اگه نمیتونین باز کنید در قسمت Hotspot size factor اندازه را بزرگتر کنید تا راحتتر باز شود) برای اولین بار همه 12 portal خالی هستند با رفتن بر روی یکی از portal ها میتونین نرم افزار مشخصی را انتخاب کنید. بعد از اینکه نرم افزار های پرکاربرد خودتونو انتخاب کردین میتونین از هر نرم افزاری این منو را باز کنید و به سرعت وارد یک نرم افزار دیگه شوید.

  • محمد رضا ثابتی بایگی

اندروید

android

Swipepad

نرم افزار

نظرات  (۲)

سلام خوبه مبارکه یه جایی هم بازیهای اندروید روبذارین
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون
چشم حتما
جون خودت امراً که به گذاری به سایت منم یک سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی